Heeft jouw fractie al een Facebook-pagina?
Neemt jouw bedrijf deel aan de sociale verkiezingen? Dan willen we je ten zeerste uitnodigen om een eigen Facebook-bedrijfspagina aan te maken voor de ABVV-fractie! Zeker in campagnetijd is elk extra communicatiekanaal dat je kunt benutten mooi meegenomen.
Weet je niet hoe hieraan te beginnen? Met dit handig stappenplan helpen we je op weg! Je leest er overigens ook wanneer het een beter idee is om voor een bedrijfspagina te kiezen in plaats van voor een persoonlijk profiel!
STAPPENPLAN VOLGEN
Gepersonaliseerde header voor jouw bedrijfspagina?
Om het geheel helemaal af te maken, voorzie je je bedrijfspagina van een aangepaste omslagfoto. Hier vind je een Facebook-header in de nieuwe campagnestijl.
Voorkeur voor een gepersonaliseerde afbeelding, met de naam van je bedrijf? Vraag Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. een bedrijfsheader aan en zet duidelijk in je mail voor welk bedrijf je een header wenst.
Voor wie liever zelf aan de slag gaat, lanceren we volgende maand al onze nieuw Kadanza-tool, waarmee je op 1-2-3 zelf je campagnemateriaal personaliseert en downloadt! We vragen om nog een tikkeltje geduld uit te oefenen... met de belofte dat dat geduld beloond zal worden.
Enkele tips voor campagnevoering op Facebook!
Een Facebookpagina aanmaken is één ding, hem nog aanvullen met relevante content een ander. Hoe ga jij aan de slag met jouw pagina? Wat wil je vertellen? Hoe overtuig je volgers via Facebook om op ABVV-Metaal te stemmen? Ontdek hier in onze campagnehandboek enkele do’s en don’ts over campagnevoering op Facebook!